Friday, 31 August 2012

Video Guinea Pig / Marmut melahirkan anak

Assalamualaikum.

Saja buat tajuk macam tu, kot-kot ada yang mencari video GP lahirkan anak? Blossom telahpun melahirkan anak buat kali ketiga rasanya, saya pun dah lupa, dan Blossom ni saya akan tinggalkan kat rumah untuk dijaga oleh family. Mudah-mudahan panjang umurnya. Jom tengok video , mungkin ada yang tak pernah tengok anak GP yang baru dilahirkan. weee

30/August/2012
1.30pm


Tata, thanks for reading

Gambar sebelum beranak

Dah beranak seekor

Hai, pertama kali melihat dunia

yeay reward after give birth


7 comments:

  1. comey la tapi sian adik dia mati....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah..xpa. xda rezeki, mak gp tu pun nak bg stop beranak da..ini last..hoho

      Delete
  2. comeynye... mak die active sgt.. xleh duk diam.. sian kt baby tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo..gp mmg camtu..anak dia xda apa2 pun..heheh

      Delete
  3. comelnyaaa...saya tak boleh tengok ciptaan Allah yang comel-comel macam nie..nanti nak pelihara sepasang lah..tpi risau jgak sbb kat rmh ade cat..huhuhu..
    follow blog saya pula >>http://luahancinta-atul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sebelum lahirkn ank, memg kene asingkn ke ibu ngan bapa???????????

    ReplyDelete
  5. sebelum lahirkn ank, memg kene asingkn ke ibu ngan bapa??????

    ReplyDelete